Klasickým propagačním předmětem je obyčejná propiska

Každý podnikatel nám zaručeně potvrdí, že jeho prvním propagačním předmětem byla zaručeně obyčejná propiska. Není to špatný nápad, ale takový reklamní předmět mají prostě všichni. Lidé už ho občas ani nevnímají. Propisek má každý v kabelce hned několik. Pokud však chcete mít něco originálního, budete se muset nad propagací Vašich výrobků nebo služeb trochu zamyslet. O látkových taškách se ve Vaší firmě taky před časem hodně diskutovalo. Potom byl však tento nápad zamítnut a opět se sáhlo po klasických propiskách s logem. Doba si však žádá změny.

Nahraďte klasiku něčím originálním

Chcete prostě změnu v oblasti propagace a reklamy. Už v minulosti jste investoval nemalé peníze do propagace Vaší firmy. Vsadil jste vše na reklamní předměty. Použil jste osvědčenou klasiku, kterou jste doplnil o pár netradičních kousků. Propisky většinou klienti ztratili nebo je vyhodili, protože byly brzy nefunkční. Mnohem větší úspěch však zaznamenal jiný pomocník. O látkových taškách jste uvažoval hodně dlouho a rozhodně nelitujete, že jste je nakonec zvolil. Předčily Vaše očekávání.